One Page

それもこれもわたしの人生

Prelude : with Me - BAE173 歌詞 和訳

f:id:its___me___moon:20201120101648j:image

Prelude : with Me 

I've waited for this time
I've waited for this time
All day and night
All day and night
너라는 운명을
きみという運命に
드디어 만나게 된 날
ついに出会った日
하늘이 무너지고
空が崩れ落ちて
비가 막 쏟아지던
雨が降りしきる
날들의 반복이
日々の繰り返しが
날 지치게 해도
ぼくを苦しめても


Tonight is the night
Tonight is the night
Every night was for tonight
Every night was for tonight
Tell me that you wanna be mine
Tell me that you wanna be mine
날 기다렸다고
ぼくを待ってたって
Tell me tell me bae
Tell me tell me bae


I'll never let you down down down
I'll never let you down down down
넌 그냥 날 봐주기만 하면 돼
きみはただ僕をみていればいい


This ain't a love song but
This ain't a love song but
그냥 보여주고 싶어 내 모든 걸
ただ見せたいんだ、ぼくの全てを
기다려준 너를 위해 나
待ってくれたきみのためにぼくは
여기다 전부 다 쏟아내고 싶어 다
全部吐き出したい
Errthing's for you
Errthing's for you
이건 날 위한 거야 but 너 또한
これはぼくのためなんだ but きみも
나의 일부야 아니 전부야
ぼくの一部だ、いや全部だ
So I want you to walk with me
So I want you to walk with me


I want you to be with me
I want you to be with me
I want you to be with me
I want you to be with me